در فروشگاه سیم وکابل حیدری لیست قیمت سیم و کابل برق که در نمونه های کاملا استاندارد و درجه ۱ تولید می شوند موجود می باشد که در این لیست قیمت کلیه قیمت های ارائه شده مناسب ترین قیمت ها است، زیرا توسط مسئولان توزیع سیم در کشور تعیین شده است.

 

لیست قیمت بروز سیم و کابل ۱/۵,۲/۵ به صورت عمده در فروشگاه سیم وکابل حیدری

لیست قیمت سیم و کابل برق

لیست قیمت سیم و کابل در نمونه های ۱/۵، ۲/۵ که به صورت عمده در فروشگاه سیم وکابل حیدری عرضه می شود در هر دوره ای بروز می شود. این بروزرسانی قیمت در هر دوره در بازار سراسر کشور به صورت یکسان اعمال می شود، به همین قیمت سیم و کابل در هر دوره ای در سراسر کشور ثابت می باشد.

لیست قیمت کابل دارای قیمت بالاتری از لیست قیمت انواع سیم می باشد، زیرا کابل ها از ترکیب شدن چند نمونه سیم با یکدیگر تولید می شوند.

کابل های برقی ۲/۵ یکی از پرفروش ترین نمونه های کابل ها می باشند زیرا  کاربرد آن ها نسبت به سایر نمونه های سیم بسیار بالاتر است.

در بین سیم و کابل های ۱/۵ سیم و کابل های از نمونه مفتولی کاربرد گسترده تری در ساختمان سازی ها دارد زیرا دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت به نمونه های مفتولی که به سیم خشک معروف اند، می باشد.

بزرگترین بازار فروش انواع سیم و کابل برقی درجه ۱ در فروشگاه سیم وکابل حیدری

انواع سیم و کابل برقی درجه ۱ در فروشگاه سیم وکابل حیدری یافت می شوند به همین دلیل است که فروشگاه سیم وکابل حیدری به یکی از فروشگاه های فروش سیم و کابل در سراسر کشور می باشد.

به خاطر همین موضوع است که بسیاری از متقاضیان انواع نمونه های کابل و سیم خرید خود را از فروشگاه سیم وکابل حیدری انجام می دهند.

در فروشگاه سیم وکابل حیدری انواع نمونه های سیم و کابل برق در نمونه های مفتولی، افشان، مسی، آلومینیومی با قیمتی بسیار مناسب موجودند.

قیمت ارائه شده برای فروش سیم و کابل در فروشگاه سیم وکابل حیدری بسیار مناسب است، زیرا این واحد محصولات خود را با ارائه لیست قیمت کابل و سیم واحد تولید کننده به فروش می رساند.

به همین علت توانسته بیشترین حجم فروش را در بازار ایران به خود اختصاص دهد.

سفارش اینترنتی انواع سیم و کابل به صورت عمده با قیمت های منصفانه

انواع سیم کابل تولید شده توسط شرکت های مختلف امروزه به صورت عمده نیز به فروش می رسند. برای خرید انواع سیم و کابل به صورت عمده و قیمت های منصفانه کافی است سفارش خود را در سایت های خرید و فروش اینترنتی ثبت نمایید.

در این سایت ها کلیه ی سفارشات مشتریان در مدت زمان کوتاهی در محل خواسته شده تنها با پرداخت هزینه ی خرید محصول تحویل داده خواهد شد.

 

شما مشتری گرامی برای استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی با شماره 09111275580 و یا از طریق واتساپ فروشگاه بصورت آنلاین انجام دهید .

 

تماس در واتساپ فروشگاه سیم و کابل حیدری

 

 

 

 

 

 

راه های ارتباطی با مشاور و مدیر فروش:
شماره موبایل: 09351275580
شماره موبایل: 09111275580
کانال تلگرام: cableheydari@
واتس اپ: 09351275580
واتس آپ : 09111275580
اینستاگرام: cable_heydari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *