قیمت روز سیم و کابل

قیمت روز سیم و کابل را می توانید بصورت آنلاین یا تلفنی از فروشگاه سیم و کابل حیدری استعلام بگیرید .

کابل در انواع مختلف و کاربردهای مختلفی می باشند که هر کدام دارای قیمت خودشان می باشند و با توجه به تغییر قیمت دلار قیمت این کالا هم بصورت روزانه خواهد بود .

شما مشتری گرامی برای استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی با شماره 09111275580 و یا از طریق واتساپ فروشگاه بصورت آنلاین انجام دهید .

 

تماس در واتساپ فروشگاه سیم و کابل حیدری

 

سیم و کابل

فروش سیم کابل از کاربردهای سیم و کابل میتوان به منتقل کردن انرژی الکتریکی، صدا و تصویر و اطلاعات اشاره کرد.از نظر فنی میان سیم و کابل و ویژگی هایشان تفاوت هایی موجود است . دسته بندی سیم ها به مدلهای افشان، نیمه افشان و مفتولی میباشد.

انواع کابل انتقال برق

کابل هایی که برای منتقل کردن برق به کار گرفته میشوند با لحاظ کردن سطح ولتاژ کاری به 3 دسته ذیل تقسیم میشوند:

کابلهای مخابراتی و کواکسیال نیز هم به مواردی از جمله سیم و کابل تلفن، فیبر نوری و کابل کواکسیال دسته بندی میگردد.

موضوع مهم و خوشحال کننده این است که در ایران  صنعت سیم و کابل پیشرفت چشمگیری را  داشته واز آنجایی که تعداد تولیدکنندگان در سطح کشور زیاد بوده است بدین خاطر است که  تنوع محصولات در این بخش هم نیز بسیار زیاد است. هرچند که امروزه وجود اجناس تقلبی و تنوع محصولات سبب سردرگمی مصرف کننده گشته است.

 

فروشگاه سیم و کابل حیدری

فروشگاه سیم و کابل حیدری با بررسی کردن برندهای اصل و شناخته شده بازار به معرفی بهترین محصولات اقدام کرده که به مشتریان خود برای خرید محصول اطمینان خاطر دهید.

با این حال به خاطر تنوع گسترده محصولات و نوسانات بازار تلاش شده تا از ارائه قیمت برخط خودداری گردد تا منجر به رضایت مندی هرچه بیشتر مشتریان گردد.برای استعلام محصولات و قیمت آن ها این امکان را دارید با فروشگاه سیم و کابل حیدری به شماره 02133949971  بخش سیم و کابل،  تماس بگیرید.

برای اطلاع از آخرین قیمت و مشاوره برای خرید سیم و کابل به واتساپ مدیر فروش سیم و کابل به شماره 09111275580 پیام ارسال کنید.

 

 

راه های ارتباطی با مشاور و مدیر فروش:
شماره موبایل: 09351275580
شماره موبایل: 09111275580
کانال تلگرام: cableheydari@
واتس اپ: 09351275580
واتس آپ : 09111275580
اینستاگرام: cable_heydari

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *