Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/cableh/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/httcom/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/httcom/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 157
انواع کابل همدان | فروشگاه سیم و کابل حیدری 02133949971

انواع کابل همدان

لیست قیمت انواع سیم و کابل های همدان ، بهترین گزینه برای پروژه های ساختمانی و صنعتی را از این مجموعه به صورت به روز دریافت کنید.
تولید سیم و کابل های افشان در سایز های مختلف و روتین بازار به همراه کابل های مسی و آلومینیومی، از مهم ترین تولیدات برند همدان بوده است که به صورت روتین تولید می شود.
قیمت محصولات همدان به صورت لیست ارائه شده توسط کارخانه به مشتریان داده می شود که این مهم با توجه به قیمت روز مس و نوسانات موجود در بازار به صورت به روز قابل ارائه است.
در میان تولیدات همدان، کابل های زمینی یکی دیگر از محصولات باکیفیت این برند بوده که در پروژه های صنعتی به برند های دیگر ترجیح داده می شود.
واحد فروش فروشگاه سیم و کابل همدان آماده همکاری با مشتریان برای ارائه قیمت روز محصولات همدان می باشد.

 

جهت دیدن محصولات این فروشگاه اینجا را کلیک کنید .

 

کابل قابل انعطاف سبک و معمولی سیم با هادی قابل انعطاف کابل تلفن زمینی کابل های خودنگهدار کابل قابل انعطاف سنگین کابل کنترل و قدرت مقاوم در برابر شعله

 

شما مشتری گرامی برای استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۱۱۲۷۵۵۸۰ و یا از طریق واتساپ فروشگاه بصورت آنلاین انجام دهید .

 

تماس در واتساپ فروشگاه سیم و کابل حیدری

 

 

 

 

 

 

راه های ارتباطی با مشاور و مدیر فروش:
شماره موبایل: ۰۹۳۵۱۲۷۵۵۸۰
شماره موبایل: ۰۹۱۱۱۲۷۵۵۸۰
کانال تلگرام: cableheydari@
واتس اپ: ۰۹۳۵۱۲۷۵۵۸۰
واتس آپ : ۰۹۱۱۱۲۷۵۵۸۰
اینستاگرام: cable_heydari
0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x