Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/cableh/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/httcom/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/httcom/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 157
قیمت کابل همدان | فروشگاهسیم و کابل حیدری فروش انواع سیم و کابل برق 02133949971

قیمت کابل همدان ، این شرکت انواع مختلف کابل را با بهترین کیفیت تولید و با یهترین و مناسب ترین قیمت به مشتریان عرضه می کند. کابل ها و محصولات دارای تنوع می باشند. هریک از انواع کابل ها دارای سایزهای مختلفی می باشد که با توجه به نوع نیاز خود می توانید انواع مختلف کابل را تهیه نمایید.

 

انواع کابل همدان

  • کابل افشان گرد
  • کابل خشک
  • کابل تلفن طوسی
  • کابل افشان شیلددار
  • کابل آنتن رنگی
  • کابل شبکه CAT6 UTP

 

معمولا سیم و کابل‌های تولید شده این شرکت در دسته نوع مفتولی و افشان طراحی و تولید می‌شوند که هر کدان از آن‌ها در سایز و اندازه‌های مختلف تولید می‌شوند. در واقع در ساختمان داخلی انواع این سیم و کابل‌ها از هادی مسی و یا آلومینیومی استفاده شده است و عایق اغلب آن‌ها PVC است.

سیم‌های افشان تولیدی این شرکت در مکان‌هایی که به انعطاف پذیری بالا احتیاج باشد، استفاده می‌شوند. عایق به کار رفته در سیم افشان PVC در گروه C است و سیم‌های افشان را در اندازه‌های مختلف تولید می‌کنند. و اما سیم‌های مفتولی تولید شده از انعطاف پذیری کمتری برخوردارند. معمولا در سایزهای مختلف با سطح مقطع ۰.۵ تا ۴۰۰ میلی‌متر طراحی و تولید می‌شوند. شرکت سیم و کابل همدان انواع کابل‌های افشان، مفتولی، انواع کابل‌های تلفنی و… را نیز تولید می‌کند.

نوع کابل افشان بسیار منعطف و در مکان‌های خشک و نمناک کاربرد دارد و اما کابل مفتول که به کابل‌های خشک هم معروفند منعطف نیستند و در مکان‌های نصب ثابت مورد استفاده قرار می‌گیرند. برخی دیگر از کابل‌های تولید شده این شرکت انواع کابل قدرت، کابل‌های ابزار دقیق، کابل کنترل، کابل کواکسیال، کابل خودنگهدار و… را می‌توان نام برد.

محصولات سیم و کابل همدان توسط انواع ماشین آلات صنعتی با دقت و کیفیت بالا تولید میشود و مطابق با استانداردهای ملی و بین المللی است. برند سیم و کابل همدان انواع کابلهای مسی و آلومینیومی را با قیمت مناسب عرضه می‌کند. محصولات سیم و کابل همدان دارای ویژگی‌های زیر است:
? دارای وزن استاندارد
? تهیه شده از مس با درصد خلوص ۹۹.۹ درصد.
? تهیه شده مطابق با استانداردهای ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵, ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵, OHSAS ۱۸۰۰۱:۲۰۰۷
? ابعاد و اندازه‌های متنوع
? قیمت مناسب و مقرون به صرفه

 

جهت استعلام قیمت بروز می توانید با این شماره تماس ۰۹۱۱۱۲۷۵۵۸۰ و یا در واتساپ پیام ارسال کنید .

 

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

Warning: file_put_contents(): Only -1 of 111 bytes written, possibly out of free disk space in /home/httcom/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/utils/class.WpdiscuzCache.php on line 165

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x