Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/cableh/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/httcom/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/httcom/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 157
قیمت انواع کابل برق | فروشگاه سیم و کابل حیدری 02133949971

قیمت انواع کابل برق

کابل‌های برق یکی از تجهیزات مهم و پرکاربرد در صنعت برق به شمار می‌آیند که در انواع مختلفی به بازار عرضه می‌شوند. یکی از کابل‌ های پرکاربرد که می‌توان به آن اشاره کرد کابل برق ۳ فاز است که به عنوان کابلی فشار قوی در زمینه‌هایی که نیاز به برق فشار قوی وجود داشته باشد مورد استفاده قرار می‌گیرد.  قبل از خرید لیست قیمت کابل برق سه فاز را مشاهده نمایید.

بر اساس نوع کاربرد می‌توان گفت که کابل‌های برق انواع متفاوتی دارند و معمولا کابل‌های تولید شده از یک یا چند هادی الکتریکی برخوردار می‌باشد که به وسیله یک غلاف کلی جمع می‌شوند و در اشکال مختلفی هم دیده می‌شوند. در حالت کلی می‌توان گفت که کابل‌های برق متشکل شده از دو قسمت کلی می‌باشد. به عبارتی قسمت اصلی یعنی هادی کابل و عایق کابل می‌باشد.

تفاوت کلی کابل‌ها به نوع کاربردشان می‌باشد و نوع کاربرد کابل‌هاست که موجب می‌شود شکل، جنس، تعداد و عایق‌ها و سطح مقطع نسبت به هم متمایز شوند. در حال حاضر در صنعت برق بخش بزرگی از توزیع انرژی الکتریکی مخصوصا فشار ضعیف از طریق کابل‌ها صورت می‌گیرد.

در حقیقت از کابل‌های مخصوص در جهت انتقال انرژی الکتریکی فشار قوی و فشار متوسط مورد استفاده قرار می‌دهند. در تاسیسات الکتریکی کاربرد کابل‌ها مسئله‌ای بسیار مهم می‌باشد. کابل‌ها می‌توانند که از متریال‌های متفاوتی تولید شوند. برای مثال از فلزاتی مانند طلا، مس، آلومینیوم تولید می‌شوند. هر کدام از این کابل‌ها کاربرد و ویژگی‌های مخصوص به خود را دارد.

قیمت انواع کابل برق

در واقع باید گفت علاوه بر قیمت نکات دیگری وجود دارد که بهتر است مورد توجه قرار دهید. با توجه به این که کابل‌های ۳ فاز در دو نوع مسی و آلومینیومی تولید می‌شوند در هنگام خرید این نکته را مورد توجه قرار دهید و متناسب با نیازتان نوع آن را انتخاب کنید.

سیم و کابل حیدری ارائه دهنده انواع کابل برق می‌باشد و با بهترین برندهای سیم و کابل همکاری دارد. برندهای معتبری از جمله همدان ، ابهر توسط ما عرضه می‌شود. برای مشاهده لیست قیمت محصولات به لینک‌های زیر مراجعه نمایید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل فرمایید.

کارشناس سیم و کابل حیدری : ۰۹۱۱۱۲۷۵۵۸۰

فروشگاه سیم و کابل حیدری : ۰۹۳۵۱۲۷۵۵۸۰

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x