کابل کواکسیال (آنتن)

کابل کواکسیال چیست؟

کابل کواکسیال (آنتن) (Coaxial cable) در دهه 80 میلادی اختراع شد. تنظیمات شبکه های اترنت و خدمات شبکه در اولین سال های توسعه، توسط کابل های کواکسیال ارائه می شدند. کابل کواکسیال به خاطر داشتن لایه عایق داخلی دارای ظاهری گرد و ضخیم است. رسانای مرکزی کابل توسط این عایق منعطف محصور شده و سپر بافته و غلاف، لایه سوم و چهارم کابل را تشکیل می دهند.

هادی مرکزی کابل، وظیفه حمل سیگنال های الکترومغناطیسی را بر عهده دارد و بر اساس آن می توان کابل کواکسیال را به دو نوع تک هسته ای و چند هسته ای تقسیم بندی کرد. سپر بافته هم که جنسی مشابه هسته کابل دارد، سیگنال ها را در برابر تداخل و نویز خارجی محافظت می کند.

 

استفاده از کابل های کواکسیال چه مزایایی به همراه دارد؟

کابل کواکسیال (آنتن)

هنوز هم سیم کشی بسیاری از خانه های قدیمی از کابل کواکسیال استفاده می کنند. پس بسیاری از وسایل الکترونیکی که به صورت روزانه از آن ها استفاده می کنید با کواکسیال سازگار هستند. از دیگر مزایای استفاده از کابل های کواکسیال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کابل کواکسیال (آنتن) را می توانید بصورت آنلاین یا تلفنی از فروشگاه سیم و کابل حیدری استعلام بگیرید .

کابل در انواع مختلف و کاربردهای مختلفی می باشند که هر کدام دارای قیمت خودشان می باشند و با توجه به تغییر قیمت دلار قیمت این کالا هم بصورت روزانه خواهد بود .

شما مشتری گرامی برای استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی با شماره 09111275580 و یا از طریق واتساپ فروشگاه بصورت آنلاین انجام دهید .

 

تماس در واتساپ فروشگاه سیم و کابل حیدری

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *