Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/cableh/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/httcom/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/httcom/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 157
خرید کابل همدان | فروشگاه سیم و کابل حیدری 02133949971

خرید کابل همدان ،شرکت صنایع سیم برق و کابل برق همدان یکی از تولید کننده هایی است که از سال ۱۳۶۱ فعالیت خود را با تولید انواع سیم و کابل فشار ضعیف تا یک کیلو وات آغاز نموده است و در ادامه با گسترش سالن ها و اضافه کردن ماشین آلات جدید همانند دستگاه های تولید انواع آمیزه های پی وی سی توانست انواع کابل های فشار ضعیف، کابل های مخابراتی، کابل های فشار قوی، کابل هایی با عایق XLPE و غیره را به لیست محصولات خود اضافه نماید. سیم و کابل همدان با استفاده از انواع دستگاه های روز دنیا شامل انواع دستگاه کشش، پانچر، تاب، اکسترودر و غیره تولید می شوند.

در حال حاضر سیم و کابل همدان یکی از بزرگترین صنایع در این عرصه می باشد که از ماشین آلات جدید و به روز استفاده کرده و توان تولید سالانه ۱۵۰۰۰ تن انواع گرانول PVC و ۷۵۰۰ تن مفتول مسی را دارد. محصولات صنایع سیم و کابل همدان تمامی استانداردهای جهانی شامل ISO 1400، ISO 9001 و انواع استانداردهای VDE، IEC و غیره را دارند به همین دلیل توانسته اند در این بازار رقابت داغ بین انواع شرکت های تولید کننده سیم و کابل جایگاه مناسبی پیدا کرده و نظر مشتریان زیادی را به خود جلب نمایند.

معرفی محصولات خرید کابل همدان

انواع سیم و کابل همدان شامل سیم های افشان در سایزهای مختلف، انواع کابل مفتولی، کابل افشان در اندازه های مختلف، کابل های تلفن، کابل های شیلد دار و غیره می شود. در ساختمان داخلی سیم و کابل های همدان از هادی مسی و آلومینیومی بسته به نوع سیم و کابل استفاده شده است همچنین در این کارخانه گرانول های مختلف PVC ساخته می شود که به عنوان پوشش روی هادی ها مورد استفاده قرار می گیرند. تمامی تولیدات صنایع سیم برق و کابل برق همدان دارای استانداردهای روز دنیا می باشد و سعی شده است با بهترین متریال و کیفیت بالایی تولید و روانه بازار شوند.

انواع سیم افشان و سیم مفتولی همدان

سیم های صنایع سیم و کابل همدان در دو نوع مفتولی و افشان تولید می شوند که سیم های افشان برای مصارف عمومی بوده و در جاهایی که نیاز به انعطاف پذیری بیشتری باشد مورد استفاده قرار می گیرند و دارای سایزهای مختلفی از ۱×۱ تا ۵۰×۱ میلیمتر می باشند البته ممکن است سایزهای دیگر نیز قابل تولید باشند. عایق استفاده شده در این سیم ها از PVC نوع C می باشد.
دسته دیگر سیم های مفتولی یا خشک همدان می باشند که هادی آنها مس آنیل شده بوده ولی نسبت به سیم های افشان انعطاف پذیری کمتری دارند. از این سیم ها در تابلوهای برق و جاهایی که نیاز به نصب ثابت باشد استفاده می شود. سیم های مفتولی نیز در سایزهایی با سطح مقطع های ۰.۵ تا ۴۰۰ میلیمتر مربع نیز ساخته می شوند.

 

انواع کابل افشان همدان

کابل های افشان قابل انعطاف هستند و دارای هادی با مس آنیل شده می باشند که روی آن را عایق پی وی سی نوع D و روکش پی وی سی نوع ST5 تشکیل داده است. از کابل های افشان همدان در محل های خشک و نمناک و در زمانی که انعطاف پذیری بالا مورد نظر باشد مانند تغذیه لوازم برقی متحرک استفاده می شود. این نوع از کابل همدان دارای سطح مقطع های مختلفی از ۱×۲ میلیمتر به بالا می باشد. ولتاژ نامی در این محصولات بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ ولت می باشد.

نوع دیگری از کابل های افشان، کابل قابل انعطاف سنگین است که دارای هادی از جنس مس آنیل شده می باشد و روکش PVC و عایق پی وی سی نوع A دارد. ولتاژ نامی در این نوع از کابل افشان بالاتر از کابل افشان معمولی است. از این محصول در محل های خشک و نمناک جهت تغذیه تاسیسات الکتریکی در زمانی که انعطاف پذیری مورد نظر باشد استفاده می شود.

 

انواع کابل خشک همدان

سیم و کابل ها گستردگی بالایی دارند و طیف محصولات متنوعی را شامل می شوند، یکی از این محصولات انواع کابل خشک یا کابل مفتولی همدان می باشد که البته نسبت به کابل های افشان شاید کمتر مورد استفاده قرار گیرند. این محصولات سایزهای مختلفی شامل ۱۲۰×۱ تا ۱۶×۴ را شامل می شوند و شما می توانید متناسب با نیازتان یکی از این اندازه ها را سفارش دهید. در ساختمان داخلی کابل های خشک معمولا رشته های مسی مفتولی قرار دارد بنابراین این کابل ها در جاهایی که نیاز به نصب ثابت دارید باید مورد استفاده قرار گیرند. هادی مسی استفاده شده در انواع کابل خشک معمولا مس آنیل شده است که روی آن با روکش یا عایق PVC پوشانده شده است.

انواع کابل تلفن همدان

کابل های تلفنی همدان دارای انواع مختلفی می باشند شامل کابل تلفنی تاسیساتی (بدون حفاظ)، کابل تلفنی تاسیساتی (حفاظ دار)، کابل تلفنی زمینی و کابل تلفنی هوایی که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. شما می توانید برای خرید کابل تلفن همدان در انواع کابل تلفن دو زوجی، چهار زوجی و شش زوجی به لایت هوم مراجعه کرده و نسبت به خرید سیم و کابل برق مورد نظرتان و همچنین کسب اطلاعات لازم اقدام نمایید.

 

از انواع دیگر کابل های همدان می توان به انواع کابل قدرت، کابل کنترل، کابل ابزار دقیق، کابل خود نگهدار، کابل های مقاوم در برابر شعله ،کابل کواکسیال و غیره اشاره کرد که تمامی این محصولات با سایزهای مختلف در طیف تولیدات شرکت صنایع سیم و کابل همدان قرار دارند. شما می توانید به لایت هوم مراجعه کرده و لیست قیمت سیم و کابل همدان را به همراه سایر اطلاعات مشاهده و خرید خود را انجام دهید.

خرید کابل همدان

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x