Warning: is_dir(): open_basedir restriction in effect. File(/home/cableh/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/themes/default) is not within the allowed path(s): (/home/httcom/:/tmp:/var/tmp:/usr/local/lib/php/) in /home/httcom/domains/cableheydari.ir/public_html/wp-content/plugins/wpdiscuz/forms/wpdFormAttr/Form.php on line 157
خرید سیم مسی | فروشگاه سیم و کابل حیدری 02133949971

خرید سیم مسی

خرید سیم مسی: در حقیقت یکی از اجزای مهم و الزامی که در دسته لوازم چاه ارت و دیگر مصارف قرار دارد قرار دارد، سیم مسی می‌باشد که به عنوان هادی الکتریسته عمل می‌کند. copper wire سیم مسی قادر به انتقال جریان الکتریکی است، در نتیجه به علت نقش مهم آن به عنوان یکی از المان‌های چاه ارت به حساب می‌آید.

وجود سیستم ارتینگ در ساختمان موجب می‌شود ولتاژ برق اضافه به وسیله یک هادی الکتریسته به زمین منتقل شود به همین علت امنیت و ایمنی برقی ساختمان و افراد فراهم می‌شود. سیم ارت یا هادی ارت از لحاظ محل استفاده به دو دسته کلی تقسیم می‌شود:

  • هادی‌هایی که در زیر زمین و در تماس با خاک قرار می‌گیرند.
  • هادی‌هایی که روی زمین قرار گرفته و با خاک تماس ندارند.

در سیم مسی از هادی مس و روکش‌های عایق برای ساخت سیم برق استفاده می‌شود و این روکش‌ها معمولاً از جنس پی وی سی ساخته می‌شود. علاوه بر این انواع سیم لاکی مسی نیز تولید می‌گردد.

این روکش‌ها بایستی بتوانند بالاترین سطح ایمنی را در سیم‌ها ایجاد کنند. هر یک از این سیم‌ها کاربرها، مشخصات و خصوصیت‌های ویژه خود را دارند و آن‌ها را برای کاربردهای گوناگون مطلوب می‌گرداند. مدل‌های مختلف سیم‌های مسی به شکل روکش‌دار، بدون روکش و لاکی نیز تولید می‌شوند.

از سیم‌های مسی برای کاربردهای گوناگونی استفاده می‌شود که از مهم‌ترین موارد آن می‌توان به نصب در داخل وسایل برقی، سیستم‌های روشنایی و مواردی از این دست مطلوب باشد. سیم‌های مسی افشان در سیم کشی ساختمان‌ها و سیم‌های نیمه افشان و مفتولی در سیم کشی تابلوهای برق برای فرم دهی راحت‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خرید سیم مسی

سایز و سطح مقطع سیم‌های مسی متفاوت است و بسته به کاربردی که دارد می‌تواند تغییر کند. در صورتی که نمی‌دانید برای پروژه خود از چه نوع سیم و با چه سایزی استفاده نمایید بهتر است، پیش از خرید سیم برق ابتدا با یک کارشناس مشاوره نمایید.

سیم‌ها در سطح مقطع‌های استاندارد تولید می‌شوند. این سیم‌ها با ولتاژ نامی ۳۰۰/۵۰۰ ولت برای سطح مقطع‌های ۰.۵، ۰.۷۵ و ۱ میلی‌متر مربع و ولتاژ نامی ۴۵۰/۷۵۰ ولت برای سطح مقاطع بیشتر از ۱ میلی‌متر مربع تولید و عرضه می‌گردند.

شما می‌توانید برای خرید انواع سیم مسی به فروشگاه فروشگاه سیم و کابل حیدری مراجعه کنید و محصول خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید.

 

قیمت سیم مسی

قیمت سیم مسی با توجه به برند تولید کننده و انواع متفاوت آن متغیر است و با توجه به نوسانات بازار نیاز به استعلام به روز قیمت دارد. برای اطلاع از آخرین قیمت‌های سیم و کابل از طریق راه‌های ارتباطی در سایت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

کاربرد سیم مسی

از سیم‌ها جهت کاربردهای مختلفی استفاده می‌شود، از مهم‌ترین موارد کاربرد سیم‌های مسی می‌توان به نصب در داخل وسایل برقی، سیستم‌های روشنایی و مواردی از این قبیل مناسب می‌باشد. سیم‌های افشان مسی در سیم کشی ساختمان‌ها و سیم‌های نیمه افشان و مفتولی در سیم‌کشی تابلوهای برق به جهت فرم دهی راحت‌تر به کار می‌روند.

برای سیم‌کشی‌ها به صورت کلی، این نوع سیم نسبت به سیم آلومینیومی برتری دارد زیرا سیم آلومینیومی در اثر افزایش دما دچار انبساط طولی می‌شود که این امر باعث افزایش مقاومت آلومینیوم در برابر جریان می‌شود. سیم‌های سخت هوایی نیز در خطوط انتقال فشار ضعیف و متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرند.

انواع سیم مسی

انواع سیم مسی که ساخته و تولید شده است:

  • سیم افشان
  • سیم مفتولی
  • سیم نیمه افشان
  • سیم گرد
  • سیم تخت

خرید سیم مسی را می توانید بصورت آنلاین یا تلفنی از فروشگاه سیم و کابل حیدری استعلام بگیرید .

خرید سیم مسی در انواع مختلف و کاربردهای گوناگونی می باشند که هر کدام دارای قیمت خودشان می باشند و با توجه به تغییر قیمت دلار قیمت این کالا هم بصورت روزانه خواهد بود .

شما مشتری گرامی برای استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۹۱۱۱۲۷۵۵۸۰ و یا از طریق واتساپ فروشگاه بصورت آنلاین انجام دهید .

 

تماس در واتساپ فروشگاه سیم و کابل حیدری

0 0 رای ها
رأی دهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مطالب مرتبط

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x